News: REMAKE ANNOUNCED!!!!!!!!!11111 - Watch our Let's Play of Final Fantasy VII on YouTube!

  • December 11, 2017 10:57 PM
Username Remember Me?
Password
Log in above or Register for an account!


Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - cher horowitz

Pages: [1] 2
1
General Discussion / Re: Christian Weston Chandler
« on: November 04, 2014 07:37 PM »
Yes.

A buddy of mine got me into reading about him. Very strange and sad story.

2
General Discussion / Concerts
« on: October 13, 2014 03:54 PM »
Have you been to any? Which ones? How were they?

I saw Spice Girls live- just after Geri quit. But 26th row. Was awesome.

Then back when Nashville did River Stages, I saw No Doubt, GARBAGE (OMG), Erykah Badu (she sucked), Counting Crows, Hoobastank, Jack Johnson, and Idk who else...

Then Blink 182 front row- Midtown and New Found Glory opened for them. I caught Mark Hoppus's bottle of water and he laughed at me. XD

Saw Hanson cuz tickets were only $15 for grass seats and my sister and I were bored.

Rock The Mic- Snoop Dogg, Busta Rhymes, 50 Cent, Bonecrusher, T.I., & IDK who else.. Was awesome, but I don't remember much of it cuz I was fucked up the whole time. Yep.

El Trono de México- met the band before they went on stage. It was cool. Duranguense/Mexican type concerts last for 5ever. Not even kidding. Cuz there's a few opening bands and then other stuff going on.

El Chapo de Sinaloa- Dude did his set riding his horses. Was mad impressive. My ex and I climbed the gate... I got to pet one of his horses. I was also wearing a mini skirt and was even thinking about people being able to see straight up it. Also nearly kicked someone in the head on accident. XD

And finally.

X Japan. At Madison Square Garden. Words can't express how amazing it was.. I've been a fan of theirs for so long and their music has helped me through a lot over the years. Never in my wildest dreams did I think they'd get back together, much less that I'd get to see them live. I literally cried through the whole concert. And they played for 3 hrs straight..  :rock:

3
General Discussion / Re: International Travel
« on: October 08, 2014 12:45 PM »
I've been to Nogales- on the US/MX border .. Not so sure that counts though.

4
General Discussion / Re: Your Day Jobs
« on: October 08, 2014 12:39 PM »
I've worked in tons of places..

Sonic Drive In , in the ESL Department of an elementary school, and a string of restaurants.

I'm currently unemployed, but I can't even start looking for a job until after the New Year because we have so much going on and lots of traveling coming up. And I'm training our puppy and whatnot.

Personally, I want to work from home. Or not at all And just be a housewife.

5
General Discussion / Re: Mobile Phones
« on: October 08, 2014 12:34 PM »
I got the G Flex specifically because it was curved. But it was impossible to use one handed. The video quality was really great, but the picture quality not so much.

It also had the "self healing back",  but the protective plastic coating that made it so was really thin.. And not really -that- self healing. The coating got scratched off entirely in a couple of places. Also there was only like 1 case even available for it and it wasn't handy at all So I never used it.

The G3 is really lightweight and thin- defo had to buy an otter box for it to add some weight and thickness to it. Plus I dropped my G Flex and busted the screen so yeah. Needed that.  But the image & video quality, like I said, are amazing. And the sound ain't bad either. It's no Harmon/Kardon like the HTC One, but it does its job.

6
General Discussion / Re: Mobile Phones
« on: October 07, 2014 06:49 PM »
My boyfriend and I just got the LG G3 .. We love it. The pic quality is insane.

Kind of hard getting used to size-wise because I had the G Flex before and it's a whole .5" difference.

7
General Discussion / Re: Ultima Chit Chat Thread
« on: October 03, 2014 03:28 PM »
Please no 24 hr clock. I live with soldiers and that's how they tell time. Along with every business ever in the military-centric town we used to live in (Clarksville, TN/Ft. Campbell, KY)..

Thanks. Ily

8
General Discussion / Re: October Competition: $10 Giftcard!
« on: October 03, 2014 03:25 PM »
I'll take that Google Play one.


9
General Discussion / Re: Favorite Music
« on: October 02, 2014 05:09 AM »
Music is my shit ...

I love all types.. Country (like Hank Williams Jr., Dolly Part on, & Loretta Lynne... & CW McCALL & Red Sovine), Rap (old school & underground), Spanish in all types of genres, J Pop & Rock (going to see X Japan on the 11th!!!!!!), Pop- esp 90s & early 2000s Pop, Rock....

The list goes on.

10
Introduce Yourself / Re: Hola
« on: October 02, 2014 05:04 AM »
You just suck at your job. :D


Pages: [1] 2


Share: